Agendes escolars personalitzades

Afegiu un toc únic a la vostra agenda escolar

Agenda escolar personalitzada

Agenda escolar personalitzada, potenciï la marca del seu centre

Les nostres agendes escolars personalitzades es poden personalitzar en la portada, la contraportada i en les seves primeres 4, 8, 16 o 32 pàgines en les agendes de primària i secundària. En aquestes pàgines, el centre pot posar informació rellevant, com a normes de convivència i del centre, història del col·legi, consells per a l’estudi, etc. tot això alternat, si ho voleu, amb fotografies del col·legi i dels alumnes. Personalitzem agendes a partir de 50 unitats.

Personalització de les portades

Personalitzeu les vostres portades amb un disseny únic, amb el vostre logotip o escut, fotografies de les instal·lacions, etc. Una manera de potenciar i destacar la marca del vostre centre.

Personalització de les primeres pàgines

Podeu personalitzar 4, 8, 16 o 32 pàgines de la vostra agenda escolar de primària i secundària. Es poden col·locar al principi, a l’interior o al final de l’agenda sempre que vagin en un mateix bloc. Us oferim un espai útil on poder incloure la informació de l’any docent, la història del col·legi, curiositats, normes, consells, imatges o qualsevol altre contingut que considereu rellevant o pràctic.

Consulteu les nostres tarifes de personalització o demaneu un pressupost personalitzat amb descomptes addicionals per volum.

Per a més informació, comandes, data de lliurament, etc, consulteu sense compromís al nostre departament comercial.