Tarifes d’agendes escolars

Agendes escolars barates per a totes les etapes

Totes les tarifes de les nostres agendes escolars porten l’IVA inclòs.
Enviament gratuït en comandes de més de cent agendes escolars per a tota Catalunya.

En comandes superiors a 100 agendes, enviem a tota Catalunya sense càrrecs addicionals. Consulteu les tarifes adjuntes, o sol·liciteu un pressupost personalitzat amb descomptes addicionals. Per altres tirades, característiques addicionals o maquetes personalitzades, no dubteu en consultar amb el nostre departament comercial.

Agendes de primària i secundària personalitzades

Les agendes de primària i secundària poden ser personalitzades a la portada, contraportada i en les seves primeres pàgines, escolliu l’opció més adequada per al vostre centre. Les agendes compten amb 136 pàgines interiors per a primària i secundària, impresses a tot color, més el nombre de pàgines que trieu per als continguts personalitzats. Podeu veure les característiques al nostre visor en línia.

• Pàgines interiors personalitzades
  • 2,76 €

Tarifes amb IVA inclòs.

Agendes escolars d’infantil

Les agendes d’infantil poden ser personalitzades a la portada i contraportada. Les agendes compten amb 116 pàgines interiors i les cantonades arrodonides. Podeu veure les característiques al nostre visor en línia.

• Agenda d'infantil
  • 1,99 € per unitat

Tarifes amb IVA inclòs. Comanda mínim 100 agendes, comandes inferiors, consultar.

Agendes de primària i secundària amb interior genèric

Les agendes de primària i secundària amb interior genèric, poden ser personalitzades a la portada i contraportada. Les agendes compten amb 136 pàgines interiors per a primària i secundària, impresses a tot color. Podeu veure les característiques al nostre visor en línia.

• Agenda interior genèric
  • 2,78 € per unitat