Agenda escolar de primària en català

Entre els 6 i els 12 anys

Agendes escolars de primària en català

El període entre els 6 i els 12 anys, es caracteritza per un avanç en l’adquisició de les diferents capacitats. És a dir, al llarg de l’educació primària es produeixen en els nens/es canvis importants, derivats tant de la maduració com de l’aprenentatge per la interacció amb les persones adultes, amb els companys/es i amb el medi. Les ensenyances que es transmeten a l’escola han de facilitar una educació que permeti a l’alumnat el màxim desenvolupament de les seves capacitats, qualsevol que siguin les seves condicions personals i socials. Es parteix de l’escola com a centre de cultura i espai de compensació de diferències associades a factors d’origen econòmic i social.

Agenda escolar de primària en català personalitzada

Per això, no hem d’oblidar la importància que té el què existeixi una estreta col·laboració amb l’entorn familiar del nen/a, doncs la família i l’escola són contextos interconnectats.

Les nostres agendes escolars de primària personalitzades, mitjançant el seu disseny i funcions, ajuden al desenvolupament de les capacitats del nen/a, potencien l’aprenentatge característic d’aquest període i faciliten l’intercanvi d’informació entre pares i professors.

Agenda escolar de primària personalitzada

Les nostres agendes escolars de primària es poden personalitzar en la portada i en les seves primeres 4, 8, 16 o 32 pàgines, consulteu la secció sobre personalització d’agendes per veure totes les opcions de personalització.

Comproveu la qualitat de la nostra agenda escolar de primària utilitzant el visor en línia, descarregueu una mostra en PDF d’ agenda de primària per imprimir o sol·liciti mostres gratuïtes. També podeu sol·licitar pressupost personalitzat amb descomptes addicionals per volum.

Per a més informació, comandes, data de lliurament, etc, consulteu sense compromís al nostre departament comercial.

Agenda escolar de primària 2023-2024. Personalitzades amb portades i primeres pàgines. Entre 2,23 i 4,60 €*.Enviament gratuït a tota Catalunya*.

Característiques de les agendes escolars de primària

• Coberta de PVC que proporciona resistència
  • Portades a tot color
  • 136 pàgines interiors
  • Impressió interior a tot color
  • Enquadernació en espiral de plàstic
  • Paper blanc de 90 gr. òfset ecològic, lliure de clor
  • Mides: 156 x 225 mm

*1 Primer preu d’exemple per a 1000 unitats personalitzades a la portada, contraportada i 4 primeres pàgines, segon preu per a menys de 100 unitats personalitzades a la portada, contraportada i 16 primeres pàgines.*2 Enviament gratuït d’ agendes escolars en català en comandes de més de 100 agendes.