Agenda escolar infantil en català

Des dels 3 fins als 6 anys

Agendes escolars infantils en català

Agenda escolar d' infantil en català

El període des dels 3 fins als 6 anys, es caracteritza per un gran avanç en l’adquisició de les diferents capacitats (lingüístiques, cognitives…). Per afavorir d’una forma adequada el desenvolupament global del nen/a, en l’educació infantil, l’ensenyament serà, a mida del possible, individualitzat i personalitzat, amb el fi de respondre a les característiques i necessitats de cada un dels nens/es. Sense oblidar-nos de la importància que té una estreta col·laboració amb l’entorn familiar del nen/a.

Les nostres agendes escolars infantils personalitzades ofereixen totes les eines necessàries per a aquesta etapa, amb un disseny funcional, dóna espais per al seguiment setmanal, per a observacions a casa i al col·legi, i permet la comunicació pel que fa a les activitats i comportament del nen/a.

Agenda escolar infantil personalitzada

Les nostres agendes escolars infantils 2021-2022 es poden personalitzar en la portada, consulteu la secció sobre personalització d’agendes per veure totes les opcions de personalització.

Comproveu la qualitat utilitzant el visor en línia, descarregueu una mostra en PDF d’agenda escolar infantil per imprimir o sol·liciti mostres gratuïtes. També podeu sol·licitar pressupost personalitzat amb descomptes addicionals per volum.

Per a més informació, comandes, data de lliurament, etc, consulteu sense compromís al nostre departament comercial.

Agenda escolar infantil 2023-2024. Personalitzades a la portada. Desde 1,70 €*.Enviament gratuït a tota Catalunya*.

Característiques de les agendes escolars infantils

• Coberta de PVC que proporciona resistència
  • Portades a tot color
  • 112 pàgines interiors
  • Impressió interior a 2 tintes
  • Enquadernació en espiral de plàstic
  • Paper blanc de 90 gr. òfset ecològic, lliure de clor
  • Cantonades arrodonides
  • Mides: 150 x 210 mm

*1 Preu d’exemple per a 100 agendes escolars infantils personalitzades a la portada.*2 Enviament gratuït en comandes de més de 100 unitats.